Uppföljare till sanningen


  Jahopp.. Då har man slutat.. vart kvar på Åshamra lite längre än menat.. Nu ska ja bara försöka varva ner och sen krypa ner mellan täckena.. =)
 Nåja.. En bild säger mer än tusen ord.. Och den där bilden jag la upp förut beskriver väldigt väl vad jag känner... Den här natten har utan tvekan varit den jobbigaste av alla nätter jag jobbat,, Den mest.. påfrestande.. =/ Gaah!!  Om jag började närma mig att veta vem jag var förut, så har jag gått back efter den här upplevelsen..

Who am I??
argh!!  
ZZzzz....


 





Det värsta av allt är att det hela säkert kommer upprepas i natt igen..
Det är så jobbigt nu..
Är så trött..
Så fasligt trött...



´


G'natt med mig.. Ooh vad jag längtat efter att få säga det =')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0