Traderakrig



Har värsta kriget om en supersnygg tröja på tradera som jag vill åt.. Jag och en annan användare.. Bjuder som några jäkla dårar stup i ett.. Men men.. de e nog färdigbjudet för min del snart.. typiskt.. vill verkligen ha den tröjan.. =( men säger ekonomin nej.. ja.. då säger ekonomin nej.. och sen är det ju inte så mkt att göra åt saken..
Skiiit..
Fast det kommerr nog fler gånger.. för jag SKA ha den.. =) 

Men just nu ser det ut som om den andre har dragit sig tillbaka... Moahahaaa.. =) Å andra sidan så är det ju några dagar tills auktionen tar slut.. Nu återstår det väl bara att hålla tummarna..

Fan.. Jag har  blivit värsta Tradera nörden..
Det trivs jag riktigt bra med.. =P  Men jag har en känsla av att om man inte passar sig så är väl det lika illa som att  bli alkoholist lr spelberoende.. =/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0