Tomten kör audi


Jag iakttog en audi idag, för jag trodde jag kände föraren.. Men så kom den närmare och närmare.. Fullständigt chockad insåg jag att det var ingen mindre än Tomten som satt bakom ratten, fascinerande! =P Så nu vet vi vilken bil han kör..

Idag fyller mammas lilla busfrö 1 år, grattis till Dunder.. =)

I övrigt är jag inte det minsta förberedd inför mina två nätter nu.. Jag hade ju en utomordentligt bra plan att sova till halv 1 - 2 tiden.. Men icke! Jag min jävla idiot slår upp ögonen 05:18 och tycker Jaa, nu är det morgon... Argh!! Så såå bra gick det med den sovmorgonen.. Jag somnade ifs om igen.. Men vaknade och somnade och vaknade och somnade.. Drömde mellan varven ett gäng jäkligt sjuka drömmar, så det var bara att ge upp hoppet och vandra ut på byn i stället.. Och nu har jag parkerat mig hos morsan i Hammerdal.. Börjar jobba om 3 timmar.. Det kommer en bli en fasligt lång natt i natt.. =/




Hmm.. På Söndag är det ju lägenhetstittning som gäller.. Det har jag ju tjatat om bra länge nu känns det som.... Undrar om den andra som också var intresserad av den kommer vara där?? Antar att det blir till att smöra på rejält med en massa charm.. Men det kommer bli svårt att charma Mr Lägenhet för jag känner mig ungefär lika charmig som den där kattspyan jag torkade upp i morse.. Bläää.. =(





Hmm.. Och mina skor har fortfarande inte kommit.. Gaah!!
 Shoes.. Where are you??


 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0