"Jag mår illa, alltså lever jag"

Gårdagens första tanke:
"Jag mår illa, alltså lever jag..."

Var som sagt lite partaj i lördags.. Rubriken skvallar nog om att jag roade mig en hel del.. hmm.. Faktum är att jag roade mig nog liiiite föör mycket.. haha  =P


Nu när solen fått en karta tillbaka till Strömsund så har det börjat bli fasligt varmt i min lägenhet.. Har börjat ha fönster på glänt, men inte fanken går det heller! Igår var Maya mystiskt försvunnen.. Jag får ju sån där panik som bara jag kan få och yrar runt i lägenheten och leter efter henne.. Ville väl helt enkelt inte inse det uppenbara.. (Som om det vore något nytt).. Nåja.. Tillslut samlad jag mod och slog upp fönstret på vid gavel och får höra ett oskyldigt:
- Mjauu! 
Den lilla illbattingen hade hoppat ut på verandataket.. Gaah!! =/  Men det löste sig.. Tack vara hennes enorma passion för plastpåsar fick jag in henne igen.. Då tog vi och gick ut (genom dörren den här gången) på upptäcksfärd på gården.. =)




Hmm.. Det känns som om någon tuggat på mig.. =/ Hmpf, undrar varför?? Kanske för att någon faktiskt har det..
AAAAAAJJ!!



Hmm.. Igår började jag läsa igenom min dagbok.. Blev väldigt illa berörd av hela den.. Förvånansvärt vilken effekt den hade..  Jag kunde inte ens läsa färdigt elänet.. =/ urk..



Just ja, får inte glömma att berätta om min fruktansvärda dröm.. Drömde en mardröm i natt.. Jag var tvungen att gömma mig, och enda sättet att "komma undan" var att förflytta min själ till en annan kropp.. Och kroppen som jag skulle förflyttas till var död.. Så jag visste att under tiden som jag var i den andra kroppen skulle jag vara typ "tillfälligt död".. Hmm.. Men sen verkade de glömma att flytta tillbaka mig.. Bara glömde mig..
Inte alls roligt.. =(



Mmmffmm... Han med lägenheten har inte ringt än.. Fast han sa den 15e till mig.. Så nu får han tills i morgon på sig.. Har han inte fått arslet ur vagnen och hört av sig så ska jag ringa och tjata.. =) För med tanke på hur allt smälter nu kanske jag rent av kan komma åt min säng i april ändå.. =)  Faaen vad jag saknar den.. =/



Idag står en långpromenad överst på listan. Mys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0