Lugnet



Hmm.. Känner mig som värsta hurtbullen idag.. =P  Vart som sagt en lång promenix idag.. Riktigt skönt =) Var ute i 1½ timme.. Sen när ja kom hem var jag ute i 30 min till med Maya.. Höll knappt på å få med henne in igen.. =P   Men så vart ja less på att gå omkring hemma så jag letade mig åter igen till bibblan.. Bibblan måste utan tvekan vara ett av de ställen jag trivs allra bäst på.. =)  Så när jag suttit och sugit i mig lugnet härifrån ska jag ut på promenad nr 2 =)

Dagens sms:
"Hej hej hemskt mycket hej... sitter du fortfarande och läser tantsnusk? =P"

hmm.. det är mkt roligare när man varit med från början.. =P





Hmm.. Ibland känns det verkligen som om alltihop är en film som man sett förut.. För jag verkar hela tiden veta vad som ska hända.. =/  Nåja.. Ska sätta mig ner ikväll tror jag och knåpa ihop ngt om ondska.. Ren och skär ondska.. För nu har jag börjat tänka så mkt på det där igen att jag måste få det ur mig.. Jag har ju inte ens något med det att göra?! Hur kan man tycka så fasligt illa om en människa man aldrig träffat? Aldrig ens sett?! Jag har inte ens en bild i huvudet av odjuret förutom ondska.. typ.. =/ Och nu har jag fått nog av det.. Något skriftligt bör man kunna åstadkomma ur det..




Näe.. Nu ska jag läsa  tidningen.. Vem vet.. Mitt horskop kanske har något spännande i beredskap för mig..  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0