Lördag



Hmm.. En hyfsad start idag.. Först träning och sen frukost på ica.. =P
Yepp, var tänkt att äta hemma, men så bestämde jag mig för att strunta i frukosten och gå direkt på byn..
Men på ica var det ngn som fick mig till å smaka ngn grej dom hade där, MMMM säger jag bara! Mums!
Utmärkt frukost.. Kanske lite ynklig, men det var mitt träningspass i morse också.. (ska gottgöra för det ikväll.. =/ )
Så nu vill jag ju självfallet äta den där sörjan till middag.. Men icke! För jag är utan pääning tills på onsdag lr nåt.. Gaah!  Fast det kanske är lika bra.. =/

Men fatta att rålök är bland det godaste som finns!
Hur kan jag någonsin tyckt något annat?? Nej! Hur kan någon någonsin tyckt något annat?!
Mmmh... Råå lööök.. XD

haha.. fan.. jag borde gå å lägga mig igen tror ja.. =P



Drömde en konstig dröm i natt igen.. Hmm.. Misstänker att det har med ensamhet att göra.. haha,, ja det måste det.. Ett val.. typ.. Att man väljer ensamheten.. lr nåt.. äh.. jag vet inte det var konstigt.. Var en smula brydd när jag vaknade..
Men det åtgärdade jag ganska snabbt så nu är man kry igen.. =P



Till veckan har ja kanske lyckats få åt mig en långkväll också.. Bra mkt bra, och sen har ja fått två nätter med.. Timmar, timmar, timmar  =D
Och nu är det inte så länge tills han med lägenheten ska ringa mig.. Iiii =) och skulle ha få för sig att glömma bort det så ska jag nog påminna han... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0