Kyligt... =(



Då var man i Hammerdal igen.. och pannan i huset  där morsan bor har pajjat.. Så det är kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt.. =( super kallt.. Fan, blir rejält stel i händerna av det.. =( Tror jag ska ta och leta fram några vantar lr nåt sen.. Vart finns en riddare i rustning när man behöver en..? Lr rustning och rustning.. En stor fluffig filt skulle vara mer välkomnande.. =)

Vem som helst kan ju räkna ut varför jag är här.. Ska jobba i morrn.. Och på Tisdag.. =)
Så allt annat får skjutas upp till på onsdag.. Men ska iaf kontakta HSB i morrn ang lgh.. =)

Lyckades faktiskt få ur båda örhängerna igår, trots mitt gigantiska öra.. Det gjorde inte riktigt lika ont igår.. Men eftersom jag är den jag är ("total freak") så var jag självfallet tvungen att kompensera förlusten med att genast leta upp min kanyl och ta ett nytt hål.. hmm.. Jag har väl lite svårt för nederlag, plus att jag är levande bevis på någon som seriöst aldrig lär sig av sina misstag..  =/


"Time flies
Time waits for no man
Time heals all wounds
All any of us wants is more time
Time to stand up
Time to grow up
Time to let go
Time..."

// Greys Anatomy





Faaaaaaaaaaan vad jag fryser.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0