Konstig dröm


Hmm.. Drömde en väldigt konstig dröm..
"Huvudingredienserna" var ett hus, en sorts tävling, och någon annans föräldrar.. Tänker inte gå in på vems, men karaktärerna i drömmen var ganska passande.. Bortsett från en sak..
Pff.. Knasdröm.. Jag misstänker att det har med hela mitt fanatiska "kursen hit och kursen dit" att göra..


De vart ju så att ja sov i Hammervalley i natt.. och något väckte mig halv 3.... Jag hörde t.o.m. röster, och har för mig att ja såg/hörde lillsyrran när hon gick o la sig.. Så ja kika på klockan och då va den halv 3..
Men enligt alla andra så gick hon och la sig vid tolv.. Knas.. Vad fanken väckte mig då?? Grrr, det uppskattades iaf inte..
 




Näehepp.. Det här har ja inte tid med nu..
Ska se om ja kan få på mig mina linser så jag åter igen kan se omvärlden, sen ska ja iväg o jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0