Kompensation



Tror nästan att denna natt var ngn sort kompensation till den förra.. Var rätt lugnt faktiskt.. Rena stiltjen i jämförelse med förra natten.. Så nu är jag åter igen hos morsan.. Jag har slängt i mig en utsökt frukost bestående av en macka med gammeldags mese och ett glas oboy... Mmmh.. Utmärkt start på dagen.. =)

Igår när ja skulle till jobbet höll ja inte på att ta mig ut från utfarten för det var så slaskigt, spårigt och halt.. Ja gatt ta sats för att ta mig ut.. haha.. =P Men det var inget i jämförelse med nu när jag skulle in, för allt har fryst på.. Kände mig som värsta racer föraren där ja kom och låg på gasen för att inte få motorstopp för alla jäkla spår.. (Obs att det inte var några små skitspår, de här spåren var djupa).. Aja.. Ingen dog.. Inga olyckor.. En bra dag.. =)

Borde krypa ner under täcket med det är så fint och ljust ute nu så jag har ingen större lust att gå å lägga mig.. =/  Ska göra ett försök att kika på ngn skit på teven.. Lär väl tackla av och slockna som ett ljus om en timme eller två..
Kan förresten vara bra för jag började få ont i magen i natt och det har fortfarande gett med sig.. =( Vete tusan vad det är.. Men men.. Min mese macka gör nog susen och spöar upp vad det nu än är för påhitt som härjar.. =P Men näe.. Nu ska jag dricka mer oboy.. =)  Mmmh.. Det här blir en bra dag, det känner ja på mig.. =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0