Jag är ingen lögnare


Hmm.. Först fick jag lust att skratta.. Sedan gråta.. Sedan skratta och gråta samtidigt.. Sen vart jag förbannad..
Gjorde nyligen en intressant upptäckt angående en del datum förra månaden.. Och om det visar sig ligga någon sanning bakom mina misstankar så.. ja.. känslan jag kommer få då kommer vara bortom alla beskrivande ord..
Och i ren ilska kommer jag skrika ut alltesammans i alla de rätta ansiktena..
För isf var det så fult, äckligt och hemskt gjort !! (Vart tog moralen vägen??) Och ingen kan kalla mig lögnare heller för varje ord kommer vara sant. Varje svidande liten yttran kommer vara en del av den överjävliga sanningen! Och till skillnad från många tänker jag hålla mig till den!
Grrr.. finns så många hemska ord jag vill yttra just nu.. Men de hjälper ju inte ett piss..
Hatar att jag blir så här arg.. Och det faktum att jag ens bryr mig och blir så här jäkla förbannad gör mig ju bara argare..
En ond.. urtöntig cirkel.. =(
Men får jag veta, att datumen stämmer, att misstankarna är rätta.. Ja då är det någon som får det jävligt hett om öronen kan jag ju bara meddela... jävligt hett..



För helvete!
Det trodde jag inte
Många andra skulle trott det
Men det gjorde inte jag
Jag trodde någon annan. Så dumt...
Jag hade uppenbarligen fel.. - Igen
Och de andra hade rätt - igen..
Jag hatar när det är så..
Helvetes alla jävlar!

Hmm.. Tio, nio, åtta, sju, sex, fem, fyra, tre, två, ett...
Hmpf! Det hjälper inte det minsta att räkna baklänges från tio..

Är fortfarande så arg att ja blir yr och mår illa..


Just nu känns det som om det var ett jävla slöseri, alltihop..
Fan..  =(
Var det verkligen det?

ARGH!!


Grrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0