Idag



Var imponerande duktig och vaknade vid 6 imorse, helt av mig själv.. Fast sen var jag mindre duktig och valde att somna om.. =P
Men halv 9 var ja iaf uppe och då vart de litte träning innan en snabb dusch.. Så nu sitter jag här på bibblan.. Skulle ha tagit med mig "Kärlek liv efter liv" och lämnat tillbaka den idag, men ja glömde den visst hemma.. Oj vad o tippat! Eller inte!
Läste ut den igår, blev riktigt besviken när ja lagt mig för att läsa och insåg att jag bara hade några kapitel kvar.. =(


Morgonen började förövrigt riktigt lysande.. Först träningen då, sen dusch, frukost och hem till Amanda och sedan vidare till byn. När jag var på väg mot Tingvalla fick jag dessutom en komplimang.. =) Denne hade ju uppenbarligen ingen aning om vad denne pratade om, men det var ändå trevligt.. =)



Hmm.. Sist jag skrev var jag en smula upprörd.. Eller, nej.. Inte upprörd, det är fel ord.. Arg.. Ja, jag var arg, rasande..
Nåja.. Jag tänker iaf fortfarande ta reda på de där datumen.. Även om allt är försent nu.. Ungefär som när man har en fin ljusstake i krossat glas och tappar den i golvet.. Det finns inte en chans i världen att det går att laga den. Det är bara att sopa upp och slänga skiten.. Och det är nog det jag tänker göra också.. För så arg som jag blivit, över olika saker dessutom.. Det förstör.. Det dödar.. Nu har det dött... Och det är inte mitt fel.. Dött..

Så otroligt dött




Idag ska man försöka lösa de ekonomiska frågorna.. Vill så gärna åka på kursen tidigare, en hel månad tidigare dessutom!!   =D
Fy fan vad jag kommer vilja stanna kvar där sen.. Hmm.. I värsta fall får jag väl åka hem och hämta min lilla bäbis för blir jag kvar i flera månader kan ju inte stackars Maya vara kvar här..
Hon förlåter mig nog för hela karantän grejen.. Hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0