Hubbibubbi

 
Ringde mr Lägenhet igår.. Nu är vi tydligen två stycken som ska kika på lägenheten.. Grrr! Jag var först! Jag var den som ringde först för aplänge sedan!! Argh!!  Antar att det här betyder krig.. =/  Ska iaf kanske få kika på lägenheten på söndag.. Det var då fanimej på tiden..


Hmm.. Idag blir det en rätt lugn dag.. Ska  försöka sno på dygnet inför mina två nätter.. Så ikväll blir det till å va uppe länge s ja sover längre... Hade alla planer på att sova till 12 halv 1 lr nåt sånt idag.. Men icke! Av ngn anledning fick jag för min att slå upp ögonen kvart över 8 i morse.. Gaah!!



Ibland tror att jag blir mer och mer mörkrädd..Allra värst är den sista  biten, strax innan man kommer innanför dörren hemma.. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag bor brevid den förbannade begravningsplatsen.. Men ändå..
En vacker dag kommer ett av mina förbannade fantasifoster hoppa upp och bita mig i röven bara för att jag är så rädd för det... För tanken är ju skapande.. hmpf..



Idag ska jag pejja första delen till kursen.. urk.. mardröm.. dyrt....
Men samtidigt så blir ju det att man fastslår att det verkligen blir av.. =)
Weeiii! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0