Gaaah!



Skönt att sluta tidigt idag.. Så senare blir det jag och Catrine som tar en promenix på byn, fan va länge sen man verkligen vandrade runt här.. Fast jag tvivlar på att det kommer bli ngn fascinerande upplevelse för det mesta är sig väl likt.. Men men.. De blir nog trevligt ändå.. =)

Frös som en tok igår när ja skulle sova.. Hade dubbla täcken.. Efter ett tag så fick ja upp lite värme, men det var omöjligt att somna.. Fattar inte  varför jag har så svårt för att somna, och faktiskt sova när jag är här.. Jag sover ju rent av imponerande bra hemma.. Men inte här.. Det går bara inte.. =/ Vaknade 4 i fyra i morse.. Det var ju inte särskilt roligt.. Och sen när klockan ringde strax före 6 ville jag inte alls lämna min kokong av värme men var ju så illa tvungen att göra det.. =/


Nu ska jag ta å ringa HSB´.. kikade lite hemsidan.. Men faen vad dyra lägenheter!! Gaaah! Då tjänar jag ju mer på att bo kvar där jag bor nu..   =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0