"From a whisper to a scream"



  Kikade lite på greys anatomy på förmiddan efter att ja varit duktig o tränat en sväng.. Var fasligt jobbigt idag.. Men lite Greys piggar alltid upp =)


Gårdagens horoskop för väduren
:
"Tillsammans med vänner från förr planerar du mot framtiden. Kanske ni planerar en resa."
- Hur snuskigt passade var inte det?? =O   =)




Idag är det exakt 6 månader tills vi åker.. Längtar som en tok!! Men snart kommer dessa månader att rusa fram, bara vikariaten tar fart =)
Det känns så otroligt skönt nu när den finansiella osäkerheten är löst. Tänk att lösningen var så enkel, det hade jag aldrig trott! Så det är så här det känns när det är enkelt, jag gillar det skarpt..  =)

Så vad händer till helgen?
Inte ett dyft.
Till veckan:
Inflyttningspartaj i stan med temat: Danmark. Endast dansk mat och dryck får förtäras. Så isf blir det nog vin för min del. Har redan valt ut vilket.. =P om min ekonomi godkänner hela kalaset dvs.. Det märks ju till veckan.. =)



Herrejävlar!! Är det redan april snart?! Mindren än en månad tills Maya fyller 3 år.. Men hon kommer ju alltid vara min lilla bäbi. =) Men vad tusan ska hon få för ngt?!
Insåg även efter denne upptäckt att min egen födelsedag närmar sig.. Så fruktansvärt!
Antingen kommer mina egna besparingar hindra mig från något slags firande.. Hela dagen lär väl bara bli en plågsam påminnelse om ensamheten..Illa, illa.. =/
Nåja, det är ju ett tag kvar, så den dagen den sorgen..
Hmm.. Nu minns jag vad den kommer påminna mig om.. Jag har ett livligt minne av vad som hände förra året.. Men det var då det, förra året, och nu är det nu.. Det som varit, har ju varit.. Ett år har gått och jag förbannar tiden där emellan..
Kan ju glädjas åt att jag kanske har min nya lägenhet då.. Fast det blir lite tråkigt att flytta också, för jag trivs ju så bra.. Men i slutändan är det ju värt det.. Hoppas jag.. =)



"I'll be the thorns in every rose"




Måste förresten investera i färgpatroner, fotopapper och några fotoramar.. Har så otroligt många bilder på digitalkameran jag vill skriva ut.. =)

Just ja! Glömde också säga att ja fått svar från skolan.. Gjorde min anmälan igår och nu är vi officiellt med i kursen, i grupp 8  =)
Fan vilka veckor de kommer bli XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0