Fontän och propplösare i ett!



Har hittat till bibblan igen.. =) Ska snart vandra iväg på Dollar och invsestera i rengöringsmedel.. Sen ska lägenheten få en rejäl omgång.. Känner mig för övrigt inte särskilt pigg idag.. =/
Är förmodligen ett resultat av att man lipa som någon sorts jävla fontän halva natten.. Grrr..
Det är fusk! Inte alls enligt planen.. Kan inte tillåta det.. Nu är det mina regler som gäller, inga andra än mina..
Fattar inte varför jag reagerade över huvudtaget.. Det borde jag inte gjort.. Vem annan som helst hade kunnat se det som en droppe i havet, men inte jag! Jag ska se det som någon sorts förbannad jävla flodvåg!! Grrr!! =/ .. *suck*  =(   När??
När, när nääääär?!
När ska det här blåsa förbi?!


Nåja.. Är iaf inte så ettrig som jag skulle kunnat vara idag..
Igår lyckades ja ställa till med en fruktansvärd röra i köket.. Har haft stopp avloppet där ett tag nu.. Så jag fick nog av det och skulle försöka få ngn ordning på det.. Vilket endast resulterade i att jag hade två bad av vattnet med frätande kemikalier i köket.. Trevligt.. När ja ska ordna något så förvandlas köket till en jävla giftzon.. =/ Kan man fortfarnade skylle det på otur??  =(  Då vart ja iaf så less att ja gick hemifrån.. Hade tänkt ta itu med det idag.. För inget i världen kan få mig att be om hjälp. .Det skulle vara den absolut sista utvägen, kan inte riskera något..
Men men.. Sent igårkväll när ja kom hem hade skiten runnit undan av sig själv.. =D Jag är en utmärkt propplösare.. haha =P









Snart ska sötnosen kastreras, stackars liten.. =/





Igår var det ju 100 dagars.. Ja va hos systeryster en sväng.. Va rätt kul faktiskt.. =) Måste dock påpeka att hon borde se över sina kunskaper i hur man blandar en kortlek.. =P



Dessa brudar var man med en sväng igår..
(Obs att de inte såg ut så här de gick på hörnet =P )



Igår kunde jag inte motstå frestelsen att undersöka bokrean.. Men jag tycker jag varit duktig som lyckats hålla mig borta så här länge.. (A)  =)
Fast böckerna jag var ute efter är inte med på rean.. Men det struntar väl jag fullständigt i.. Börjar nästan känna mig en smula desperat för de är ju slut exakt överallt!! Å andra sidan kanske det var bra att de var slut.. Annars hade jag bränt en jäkla massa pengar eftersom jag hade köpt allihop.. haha... =P Finns ett definition på sådant: "extremt dålig självbehärskning" uppenbarligen lider jag av detta..
Nåja.. ja köpten en annan bok i stället.. =)


Näe.. Det här går inte.. Ut i solen.. Mot dollar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0