"Excuse me you're biting my butt!"



"What is a simple bite on the buttocks among friends?"

//Madagaskar






Igår var det tedrickning som stod på menyn, hela 3 muggar vart det, jag är sååå stolt över mig själv.. =P
Sällskapet mestod av Maya (som vanligt) och Jonas, de va riktigt trevligt =)

Hmm.. Tror jag måste gå till Nans ngn dag framöver, borde verkligen investera i en ny tröja.. På tal om att investera.. Man får ju värsta erbjudandet på ellos på en vara.. Jag tänkte jag skulle vara fiffig och utnyttja den på jeansen som jag så gärna vill ha men är för snål (dvs för fattig) för att köpa för tillfället.. hmm.. Men så läste jag det finstilta.. Grrr.. Jeansen är 1 krona för billiga för att de ska gälla det erbjudandet.. 1 ynka krona!! Gaaah!!  hmpf.. irriterande må jag säga..



Nåja.. Sen ska ja en sväng på ams och efter det hämta ut tågbiljetterna.. Det går inget vidare bra för mig att bojkotta SJ.. hmm.. =/  Och efter dessa små äventyr ska jag på grand och agera sällskap.. Jag börjar ju bli riktigt bra på det..


Hmm.. mitt horoskop var inge vidare positivt.. Varken idag eller i morrn.. Men strunt i det.. Det är ändå en bra dag idag



Kommentarer
Postat av: Hahahaha

Kallas de Te-drickning numer? LOL

2009-03-31 @ 13:23:51
Postat av: Elisabet

=P

2009-04-03 @ 06:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0