En trevlig nyhet



Kan inte sluta fundera på det där samtalet..  Gaah! =/

En trevlig nyhet:
Jag har alltid trott att jag haft en anmärkning hos kronofogden p.g.a. strul med ett jävla företag som inte hade ngn aning om vad fanken dom höll på med.. Grrr! (Jag förlåter dom aldrig för det)..
Nåja.. Fick papper härom dagen som tog och upplyste mig om att att jag är fullstäntigt fläckfri, inte en enda anmärkning.. =D  Det var en trevlig nyhet..


Hmm.. Nu är det bara en vecka tills ja ska pejja första delbetalningen till kursen... Sen är det helt allvarligt, då finns det ingen återvändo.. Puuuurfekt!!  =D




Är så nyfiken på den andra lägenheten.. Går förbi där var och varannan kväll och kikar på huset.. Som ngn jäkla tok..  Snart ringer väl ngn som bor där polisen för de kanske tror jag spionerar lr nåt.. Att jag är en sån där äcklig fönstertittare... Men man kan ju inte rå för att man är nyfiken.. =/ För övrigt så kikar jag inte så mkt på fönstret.. Bara när jag försöker gissa mig fram till vilka som är mina.. =P

Hmm.. nää.. nu är det slutnördat för min del.. Ska avge en visit hos ams.. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0