En bra dag



 Sitter och väntar på att bussen ska gå.. Ska hem till ström om ett tag.. Sen ska jag återvända hit i morrn igen.. Ett jäkla rännande.. Men det är rännande av bra karaktär.. Ska jobba i morrn också.. =)
Dessutom var det en som blev sjukskriven idag.. Det är ju inte alls snällt av mig att bli glad p.g.a. det.. men det heter ju "Den enes död andres bröd" lr nå sånt.. Och sjukskrivningen innebär en massa jobbmöjligheter.. Och eftersom jag var försten att kasta mig över blåboken så är mina chanser ganska goda.. Så det ser ut som om det kommer ramla in mer jobb framöver.. Alltså, en bra dag idag =)



Tror nog det blir lite tedrickning ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blåboken?

2009-03-30 @ 21:24:22
Postat av: Elisabet

De dagar som det behövs folk skrivs ner i en blå bok och de som är intresserade av att jobba kan skriva upp sig på de turerna som står nerskriva i boken. =)

2009-03-31 @ 12:35:15
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0