BraJag =)


Faaaan vad bra jag e =D =D =D

HSBs lägenheter var ju apdyra.. och dessutom var det länge tills inflyttningsdatumen va också..
Men brilljanta jag har redan boende ändå.. Moahhaha =D
Så på onsdag ska jag ta ett snack med hyresvärden och säga upp lägenheten..
Inte för att jag fått den lilla 1an än.. Har ju inte ens sett den, men ja vet att ja kommer få den.. Han ska bara kolla upp mig så jag inte är någon kriminell galning som skapar en bordell i hans hus lr nåt.. =P Och det är jag ju inte.. =)
Så då var det flyttningsdags igen.. Fast den vill ja nog inte flytta någa mer det kommande halvåret.. Har varit alldeles för mkt av den varan den senaste tiden..
Så snart lämnar jag utkanten för att flytta in till byn igen.. Snart har jag bott i alla vädersträck som går i ström.. Men till hösten är det nog slut med det.. =)

Har dessutom fått en dag till, så ja ska jobba i morrn och på fredag.. Tills dess borde jag ju dessutom få sticka ngn.. Vill ju prova mina nya kunskaper.. =P
Faaan vad bra jag är.. Tjohoo för mig =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0