"Be kind rewind"



Hmm.. Har blivit några Greys anatomy citat idag.. Men det är ju inte särskilt förvånande.. =P
Så rubrikens enda koppling har faktiskt med Greys att göra, och ingenting annat.. För egentligen vill jag inte vrida tillbaka ngn tid.. Inte alls.. Tvärt om faktiskt, jag vill spola fram den..  XD



Vad lite man vet.. Jag har läst på lite om kastrering av honkatter- och ja, jag skriver kastrering..
Jag har alltid fått höra att man inte kan kastrera en hon katt, "det heter sterilisera".. Men det är ju uppenbarligen helt fel..
Sterilisering och kastrering är skilda saker.. Hmm.. Blir nog kastrering för min lilla bäbis.. Låter värre, förmodligen är det dyrare också.. Men det är bättre för henne.. =)  Så till veckan ska jag besöka veterinärkliniken och se vad de har för priser..
Lika bra att kolla upp det med en gång och få det gjort nu under våren eller försommaren.. Slipper man ju en massa irriterande löp också för Maya löper obehagligt ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0