Akta er för den beryktade Lord Valdemar!

Rubriken härstammar från en liten fel läsning jag gjorde i Harry Potter och halvblodsprinsen.. Med tanke på hur många gånger jag totalt läst alla de böckerna tycker man ju att jag borde lyckats läsa det namnet rätt, men icke!  =P



Faen vad duktig jag har varit idag.. =)
Hade vissa svårigheter med att somna i natt men trots dessa vaknade ja 7, lyckades pallra mig ner till duschen halv 8 och var sedan redo att agera moraliskt stöd.. =) Passade dessutom på att boka tid hos barnmorskan när jag ändå var där.. Visserligen kan hon omöjligt ha något intressant att berätta för mig.... Men men.. Det var ju ett tag sen sist så varför inte... Så om en vecka ska hon få sola sig i min glans.. hehe.. =P





Nåja.. Efter ett trip åt det hållet bar det av åt andra.. Så nu har jag jobb i sommar.. Inskolningen börjar redan i morrn..
Yeah! =D

Så efter ett snack med ams sitter jag nu som vanligt på bibblan och nördar en sväng, och efter det bär det av till Grand.. Jag ska åter igen agera moralisktstöd.. Värst vad jag va poppis idag.. =)


Just ja! Får inte glömma att nämna att jag träffade Mr Lägenhet igår.. Jag och Amanda var och kikade på mitt eventuellt framtida boende.. Det går nog att få till det rätt mysigt, så viss potential fanns det så klart.. =)
Men jag ogillade lite det faktum att det bara fanns ett ynka, litet fönster.. Som för övrigt kommer blir Mayas om jag får lägenheten.. Hon tycker ju om fönster.. =)  Nåja, jag sparar ju 1200 i månaden om jag flyttar så det är bara att tacka och ta emot.. Även om den var på 3e våningen och att ja kommer bli mörkrädd i källaren.. =/




Ikväll är det teparty hos Natta som gäller.. Te och en massa surs,  det blir utmärkt.. =) Men eftersom hon inte dricker te så får väl hon får väl dricka några liter kaffe i stället.. XP Det blir ju desto mer till mig, mohahaaaa =P








Fan vilken bra dag det här vart! Nu ringde han som gett mig jobb igen.:! Jag är verkligen poppis idag! Han hade kollat upp lön och sånt där.. Han hade kikat på vad jag har för måndaslön och han ville tydligen höja den! Jag hann inte ens förslå något sådant så jag tackar verkligen inte nej!!
 Aaaaah!! Vilken bra dag det här är!  Vart fanken ska jag göra med all energi??? =D





Så söt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0