Äckeldrömmar



Vaknade strax efter 5 i morse.. Klev upp och drack vad som kändes som litervis med juice.. Men det kan det omöjligt ha varit eftersom jag bara hade en liter hemma, och den är fortfarande inte tom.. =P
Nåja.. Sen kröp jag ner i sängen igen.. Bara för att drömma en mardröm.. =(
En äcklig dröm om bin, eller getingar.. Vet inte riktigt vilken av dom det var.. Nåja.. Jag kan försäkra att när bin/getingar börja flyga ur ur munnen på människor blir man ganska äcklad.. Och inte blir det bättre av att det är människor som man känner väl.. =( bläää..  Mer än så går jag inte in på för jag planerar att glömma bort den drömmen..

Fick ju fnatt för någon dag sedan.. Men nu kan ja meddela att jag blivit återställd till "det normala".. Löjligt egentligen, att det tog så många dagar för en sån liten sak.. =/

Var ute på en promenix igår.. Fasen vad skönt det är att vara ute nu.. Underbart.. =)  En annan underbar sak är att nu är det inte länge tills den trevlige "mannen" med lägenheten ska höra av sig.. =)



Just ja.. Får ju inte glömma att surra i det faktum att mitt hår var oslitet.. Eftersom det uppenbarligen strider mot alla naturlagar så har jag nu blivit blond.. haha.. =P Så allt är verkligen återställt till det normala, när ja vaknar på morgonen är jag ett tvättäkta strasselsudd, från topp till tå.. =P
Fast ja har nog inte riktigt vant mig än.. Vaknade och insåg att jag fan inte såg riktigt klok ut! Haha.. =P Men det ordnar sig not..
Nåja.. Om någon skulle finna det hela fasligt störande så är det ju bara att titta åt ett annat håll..



Dagens mål är att fixa förköp till dansgalan.. Fasen vad skoj de kommer bli! =D
Fast tills dess måste vissa saker åtgärdas.. Som exempelvis det faktum att jag inte dansat på 100 år typ...
Så ikäll är det allt som min lägenhet har att erbjuda som ställer upp som danspartner.. Haha.. =P
Det låter lite tragiskt, jag är medveten om det.. Men "man tager vad man haver" och eftersom jag just nu verkar lida brist på sådana så får man vara påhittig i stället.. Passar mig utmärkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0