whaaaa



Faaaan vad varmt det e!!



Inte alls bra att köra bil och flytta o stöka på.. =/
Gaah!
Vill nog vila en liten stund..




Om några timmar börjar rond 2, dvs sängen ska hem!! =D (plus lite annat)
hmnm.. Pratade med elbolaget idag eftersom de måste slå på strömmen åt mig.. Men oturligt nog så väljer jag givetvis att flytta in på en fredag vilket innebär att jag är utan ström hela helgen, tills måndag!! =O
Jag blev erbjuden att få ngn som kommer över i helgen och fixar det, men det skulle kosta mig 1000 spänn, så.. - eeh, nej tack!
Så i helgen ska man tillbringa kvällarna med att ha tända ljus, dricka iste och läsa böcker, lovely! =)








Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar att åka bil när det är varmt. AC gör det så svalt å skönt

2009-06-26 @ 14:55:25
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0