Weeiii me!



Jahapp.. Om en timme ska man iväg o jobba..
Jobbar till halv 9 ikväll..
Men vad gör det, det är ju ändå bara skitväder?!
Får se om det blir grand ikväll, men just nu tvivlar jag på det..

Nåja.. Hade iaf inga spindlar i sängen i natt =)
Och jag har en utmärkt lösning på handleden som förvånansvärt nog gör nästan lika ont i dag också..  Vanligtvis brukar det faktiskt gå över hyfsat fort..
Men men.. En alvedon och en ipren sen står man sig några timmar..En utmärkt lösning för då kommer jag att utan några större problem klara av lyft och sådant igen..  =)
Weeeii me!





Hmm..
Jag är så sugen på att kika på film..
Som man gjorde back in the days i fagerdal.. Då allt var mycket bättre än man ens visste om..
Är så sugen på att se PS i love you igen.. Den är bra!
Och åter till couldmountain..


"How can a name
thats not even a real name
breake your heart..?"

Ååh!!  ='/





Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid så hemlig av dej. det är nästan som att du hoppar över meningar.. varför då??

2009-06-13 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0