En upptäckt, ett besök och.... - Ett vansinne!


Har slutat för dagen..
Har fått jobb hela helgen..
Har ingen större lust att skriva så mkt..
Är bara skit just nu..
Är väl trött..
Ska berätta om mitt nattliga besök senare..


Måste bara berätta att ja upptäckte att jag varit smart nog att behålla några av bilderna på min kamera.
De viktigaste. Duktig flicka..
Jag fällde faktikt några tårar för jag blev så lättad..
Fattar inte, lipar som en fontän åt nästan allt snart.. =/
Jag har konverterat till Överst på listan för överkänsliga fjantar!


Men nu så undrar jag om det kanske inte vore bättre om bilderna trots allt försvunnit..
De äter ju trots allt upp en innifrån när man tittar på dem.. =/
Satt faktiskt och svår åt en bild igår kvälls när jag hittat dem på kameran.. =/
Misstänker ett smygande vansinne..
Som inte är så smygande längre.. =/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0