behovet att vara behövd


Idag var det första dagen som personligassistens efter introduktionen..
Kan inte fatta att jag var nervös..
Det var ju fullständigt onödigt..
För det gick ju hyr bra som helst!
Yepp! Ja rockar inom vården.. haha =P


Var även första dagen på schemat... Känns obeskrivligt bra..
Tänk att man fyller en funktion igen..
Tänk att vara behövd!
Om än bara litegrann..
Det räknas ändå  =)



Ytterligare en bra sak är att ja har fått 4 dagar till, plus att de kommer ramla in ytterligare 3.. Men ja vet inte riktigt när de blir.. 
Men det finns ett litet orosmoln..
Det kommer ta en mindre evighet innan ja kommer i ordning i lägenheten för ja kommer ju jobba hela tiden.. =/
Men det innebär ju en annan sak:
Paaaning!!  =)
Utöver att ja jobbat har det inte hänt så mkt..
Förutom att det stod en intressant varelse bakom mig i busskön när ja skulle åka till Hammervalley..  Det är ju allmänt känt att jag är en smula svag för bruna ögon.. Men de där hörde definitivt till undantagen..  Ögonen var ju typ elektriska! mums!!  =)




Ikväll sneglade jag lite på Viva la bam.. Jag fick nästan hjärtat i halsgropen när han hade dragit dit Dani Filth.. haha! =P De hade ordnat en spelning med Cradle.. Så det är ju inte alls svårt att räkna ut vad jag sitter och lyssnar på!
Minnen, minnen..
Bra som dåliga.. 
Jag minns nog när jag tapetserade lillägenheten med en bård gjord på enbart bilder av Dani.. haha!
Ja det var tider det  =)




Mirror of dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0