long time no see =)


Hmm.. Var ett tag sedan jag skrev så nu ska jag försöka få ihop en liten sammanfattning av något slag..
Håll tummarna =)


Jag har nyligen läst båda Bridget Jones böckerna av Helen Fielding och har nu blivit lite inspirerad.. Håller för närvarande på att bygga upp en "jag skall" lista och en "jag skall icke" lista, återkommer med dessa när de närmar sig sin fulländning.. =)

För några dagar sedan gjorde jag det fatala misstaget att läsa en gammal dagbok innan jag skulle sova.. Illa vald tidpunkt för sömnen lyste med sin frånvaro efter det.. Nåja, till saken:
Dagboken sträcker sig över tiden 06-09-01 till 08-10-07, och nu känner jag att jag måste citera Bridget Jones när jag tänker på vad som stod i min dagbok:

"Helvetes förbannade satans skitsvinjävel. Må hans ansikte tryckas mot ett piggsvin".

Ahh.. Nu mår jag mycket bättre =)




Igår bokade jag och Amanda våra flygbiljetter ner till Arlanda, duktiga flickor.. =)
Läääängtar!! =D

I morrn gäller följande:
Staua
+ Rudsjö
+ älsklingen i Ström
pöööörfect :D
 



Jag har varit ganska dålig på att lägga upp bilder den senaste tiden så jag tänkte jag skulle kompensera lite för det..
Guds gåva till folket: Kortläsare



När jag rullade ut min bäddmadrass för att bädda sängen inför första natten i lägenheten fick jag oväntat, och inte alls uppskattat sällskap i sängen:

Bläää, kräks.. :(


Bilderna är lite suddiga,, Men det är väl lika bra det.. yscha!!



Ahh.. Nu har man flyttat in på allvar, lyckades fylla den enda stackars rangliga (men tillgängliga) möbeln på typ 5 minuter..
Underbara böcker :D
Måste nog ha minst två eller tre lite större bokhyllor till.. :/






Alla har ju en lite mörkare sida inorm sig..






hmm.. det är en massa äckliga jävla mygg här inne.. dööö mygga döööö!! (obs, det gäller dem alla)
blev biten mitt i nacken..  buhuu.. =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0