INTE IGEN!!! Gaaah!!




En sak MÅSTE jag säga..
Det var en fruktansvärd traumatisk upplevelse..!
När jag jobbade idag så hade vi varit ute.. Jag kommer in och ska backa en sån där rullstol som har motor.. typ..
Nåja.. Jag tar tag i handtagen och ska börja backa.. och DÄR sitter den!!
Bara en liten bit från min hand klättrar en super äcklig, motbjudande SPINDEL.. 
Det måste ju vara ett grymt skämt att jag återigen stöter på en efter den fruktansvärda händelsen i sängen!! (som jag för övrigt inte riktigt repat mig ifrån)
Och det skulle bli värre..
 Ingen hjälp fanns att få så jag gatt slå ner den på golvet..
Efter några försök med ett litet skohorn for den illbattingen ner..
 Sen kom det värsta..
 Att mosa den med en liten papperstuss..

 BLÄÄÄÄ!!!

Jag  mår  illa


Nåja.. Efter några
om och men och iiiiiiiiii och YYYYYYL så lyckades jag tillslut spola ner den i toaletten..

Yepp...  Jag är en hjältinna - jag vet





Hmm.. Jag stirrade på ett kort idag när ja slutat jobba..
Var aptrött och less medan ja väntade på att klockan skulle gå..
Blev halv nere och så där..
Ni vet hur det är..
Man sitter och undrar:
Why? Oh Why?!
Nu så har ja just kikat på ett annat foto, men av samma innehåll..
Och kan inte låta bli att ställa mig själv frågan och svaret:
Vad i hela fridens namn tänkte jag på?!
- Du tänkte inte!
Jag är så nära botad man kan komma innan man faktiskt är botad..
Fan va najs!
Kan man ju njuta av sommaren på allvar sen =)
Weeeiii me! 
    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0