Beslut



Hmm..
Förvånade mig själv ikväll/inatt med att gråta salta, bittra tårar över händelser som är uråldiga..
Som jag inte ens trodde jag tog så illa upp av..
Inte såå illa iaf..  =/
Okej.. Kanske inte uråldriga.. men tillräckligt gamla för att vara.. tjae..  gamla..
Det är ju allmänt känt att typ alla beslut du fattar (bortsett från saker i stil med vilket hårspänne du ska ha i morrn och vilken färg på studentklänning du ska ha) påverkar hur din omgivning och din framtid ser ut..
Men vissa beslut påverkar avsevärt mer än andra..
Ifs så är det väl ingen större mening i att grubbla över såna saker som gjorda beslut nu..
Gjort är ju - som vi alla vet - gjort..
Något annat finns det ju inte..
Att ångra sig är ju uppenbarligen inte ett alternativ..

Men vad fasen sitter jag och dillar om det här nu för??!
Sentimental till max...



Jag skyller allt på den känsliga filmen jag kikade på alldeles nyss..
och på det faktum att klockan är halv 3 och jag ska försöka ta mig upp ngn gång inte alltför sent i morrn..

Så nu ska jag ögna igenom elgigantens reklam och sedan leta åt mig en bok..
Sen är det sov dags..
Förhoppningsvis är man botad tills i morrn..


Adjöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0