A dream of inspiration


Gaah!! Kan inte fatta att jag sov till halv 12...
Why, Oh Why?
Hade ifs lite problem med att somna i natt när jag väl lagt i från mig boken..
Tror klockan var kvart i 4 när ja slutade kika på den.. =/
Tur man e ledig idag! =)

I natt drömde jag om kursen igen
, fasen vad jag längtar.. =)
Flairingen kanske inte blir något problem ändå, handleden känns faktiskt bättre idag..
Weeiii! =)





Det är två veckor och två dagar tills jag får flytta in.. =D
Längtar som en galning till det också..
Jag har väl fått för mig att allt kommer bli bra bara jag får flytta in där..
Fast förnuftet säger ju så klart att inte prick ALLT kommer påverkas av det..
Men men.. Man kan ju försöka vara positiv medan det fortfarande går..




Hmm...
Hade så hemskt gärna velat börja intressera mig för något..
Jag känner mig fullständigt ointresserad av det mesta..
Det är så tråkigt!!
Förut var jag ju en yrhätta som hade en åsikt om exakt allt..
Hade velat ha något annat att skriva om och inte bara mig själv och min vardag..
Det blir ju döötråkigt för alla som läser..
Men vad ska man intressera sig för?
Politik är ju lite intressant, men det är så.. hmm.. stort.. antar jag att jag kan kalla det.. Näe.. Politik är för mycket..
Skrivningen går inget vidare just nu.. Saknar inspiration.. =/
Förut höll jag ju på med hästar och ridning.. Men det är ju flera år sedan..
Dessutom så finns det ju vissa krav man måste fylla för att kunna roa sig med dyligt, och jag snubblar ju redan på första kravet, nämligen att man måste ha tillgång till det..
Men det vore roligt att verkligen helhjärtat kunna intressera sig för något..



Gnäll gnäll gnäll..
Vad jag gnäller nu då..
Och sen gnäller jag för att jag gnäller..
Haha.. Störtlöjligt!
Nåå.. Nu tänker jag käka en oerhört försenad frukost och sen gå ut med hunden..
Ikväll bär det av till Strömsund..



Adjöss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0