öhhh...



Drömde en egendomlig dröm i natt..
Några av dess karaktärer var ganska förvånande.. Särskilt en av huvudkaraktärerna..
Hur i allsin dar hittade du in i min dröm?! Och dessutom så "naturtrogen".. Alltså.. Egenskaperna som personen har i verkligheten, de tog denne med sig in i drömmen.. Utan att de blev övernaturliga..
Fast efterhand spårade drömmen ur lite och blev sådär småknäpp som dom brukar kunna bli.
Jösses vad knäppt..
Var alldeles tokförvirrad när jag vaknade..
Fast det var ju över lag en rätt trevlig dröm, jag skulle nog kunna tänka mig att drömma den igen.. ;)















Näe.. Nu ska jag käka bullens och sedan ta en dusch..
Sen ska jag och Susanne göra byn osäker,, mohahahaa! =P





Kommentarer
Postat av: Susanne

Å som jag fick vänta :)

2009-06-21 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0