upprörda känslor



    I första hand syftar jag på Greys anatomy..
   Vad i allsin dar händer nu???
   Jag bara måste se nästa avsnitt!
   Han kan ju inte bara rekryteras och lämna serien så där utan vidare!
   Gaaah!
   Om både han och hon försvinner så blir det ju inte alls nå bra!!
   upprörd är ett mild ord..
Det här händer ju bara inte!   =/

   Sen fick jag ett tips av systeryster att kika på aftonbladets hemsida, de har en snutt av new moon där.. 
Självfallet kan jag ju inte nöja mig med det så jag gick ju direkt på youtube för att kika på allt jag kom över..
   Spännande!
   Lätt att man ska gå på premiären i november =D
   Men just nu känns det som om jag inte står ut en minut till om jag inte får köpa böckerna och bara sträckläsa dem allihop!!




 
Hmm.. I morrn ska man till strömsund en sväng och träffa Mr Doctor..
Hoppas det går vägen nu då..
Annars är det ju som om ja slängt en massa pengar i sjön typ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0