Strömsundslandet



Idag bär det av till strömsund.. Ska först till Rudsjö en sväng och sedan på hemvägen stannar jag kvar i Ström..
Hmm.. Är inte så sugen på det, men det är ju lika bra..
Lär nog vara urdålig på att uppdatera en tag framöver..
Är lite osäker på om jag kommer ha tid.. Och finns det tid så är det inte säkert det finns ork.. :p
Men vi får se hur det går.. =) Ska ju tjäna en massa paaning den här veckan, lätt att mina timmar går över en heltid.. Synd att det det bara gäller den här veckan och inte hela månaden.. =/
Aja,, jag ska se om ja kan få fram min laddare till digitalkameran så ska jag bli bättre på att lägga in bilder igen.. =)


Hmm.. Måste pysa nu..


Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0