Sårbar..



Hmm..
Hade tänkt ligga i sängen vid 22.. Oj! Vad BRA det gick.. Eller inte.. =/
Men det blir väl dags snart..
Ska försöka pallra mig upp i morrn och hinna få en daglig dos av müsli =)

Hmm.. Tror jag ska lägga ut några bilder från studenten ngn dag framöver,
men ja örsk inte pjöllra på med det just nu..




Sårbarhet

Hmm.. Kom och tänka på ett samtal jag hade härom dagen..
Det hade en underlig effekt på mig..
Sårbarheten som fanns fick mig att typ vilja plåstra om och göra allt jag kan för att det ska bli bra..
Inte för att det fanns så mkt jag kunde göra i det här fallet.. Men ändå..
Ibland blir man förvånad över sig själv..
Detta gällde trots allt någon som egentligen gjort sig förtjänt av en riktigt jäkla saftig hämndaktion.. Hmm.. Är det ett tecken på svaghet..? Eller bara råkar vara en egenskap man besitter.. Att hjälpa andra.. Eller vadå??
Faaan, jag måste verkligen börja plugga nästa år..!
Har ju sån potential.. ;p 
men ååh så jag skryter över mig själv nu då!   
nu är det slut med det, ska kasta mig över Avskedens tid av Margerat Pemberton.. Den är kanske inte riktigt lika bra som svikna löften, men man kan ju inte läsa samma bok hela tiden.. =P

Adjöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0