Rain, rain rain.. - och studenten



Nu är vi åter i Hammervalley..
Började tokregna ett tag.. Stackars alla studenter.. =/
Men stämningen verkade inte påverkas av regnet iaf.. =)
Hmm.. Och allt gick så lysande men så kom den förbannade bilen
med det förbannade innehållet och då var det ju kört så klart..
Humöret sjönk till underjorden på typ två sekunder.. =(
Rätt imponerande ändå att ngn faktiskt kan åstakomma det..
Fan att man inte ens kan gå utanför dörren längre!
Men ja ska försöka reparera skadan i den mån jag kan
För ja får fortsätta mitt klagande senare..
För det här är inte min stund..
Det är ju alla studenters dag,
dvs Ann-Louis dag, tjohoo!  =)


Så ja återkommer med mitt irriterande gnäll senare..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0