Nattmötet



Hmm.. Skulle ju skriva om besöket ja fick i natt..
Det var ju så att jag låg och läste..
Så kände jag hur håret kittlade mig..
Ja drog handen genom håret och sen var det inget mer med det..
Boken var ju så spännande så inte hade jag tid för omvärlden..
(Jag ångrade detta senare)
Efter ett tag blev jag medveten om att något kittlade mig på armen/axeln..
Jag vred på huvudet för att se vad det var..
Det var DÅ det hände!!
Ca en decimeter från mitt öga sitter en jävla super äcklig jordens avskum:

spindel!!!
WAAAAA!!!!
Ja! Jag började ju så klart tjuta och flög upp ur sängen!
Väckte väl typ halva huset..
Mamma fick komma för att ta bort den, men vi kunde inte hitta den..
Men givetvis kunde jag inte sova i den sängen efter den traumatiska händelsen så jag sov i lillasyrrans säng för hon var ju ändå borta och söp sig full som alla andra studenter.. =)
Men i natt ska jag sova i den..
Uiihhy!!
Vill inte.. =(
Men Maya var duktig och trogen som hon alltid är och beskyddade mig från spindeln som hamnade i en fåtölj, hon låg i fåtöljen och vaktade.. Duktig älsklingstuss =) (Detta vet jag eftersom hon lekte lite då och då med den.. Jag tror hon åt upp den tillslut)
Men trots det inbillar jag mig att jag har spindlar som kryper över kroppen..
Fruktansvärt!
Vart är min riddare?!  
          




Hmm..
Har även fått problem med vänster handled..
Det har ifs hänt att det gjort ont och så förut..
Men det har inte varit så illa som det var idag..
Detta resulterar i att det blir ytterligare en tripp till doktorn..
Argh!! Har ingen större lust med det..
Men teorin om vad som kunde vara fel skrämde upp mig tillräckligt mkt för att jag ska ringa sjukan igen.. =/
Hoppas det inte är så!
Nåja.. Har en hel del massa andra saker jag skulle vilja skriva om..
Men nu säger eländet ifrån så det får bli vid ett senare tillfälle..



Adjöss





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är väl inte rädd för en liten spindel? Vända du tills det krälar en fästing på dig, då är det dags att starta paniken

2009-06-12 @ 22:13:05
Postat av: Svar

Rädd är en väldigt mild beskrivning av känslan jag känner inför spindlar.. fästingar vill jag inte ens tänka på... =/

2009-06-13 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0