Katastrofen



Waaaaa!!!
Fel fel feeeeel!!
Insåg just att massvis av bilder från de senaste 9-10 månader kanske är förlorade för alltid.. ='(
Bilder som har ett ENORMT personligt värde!!
SKIIIIIT!!!
Jag förde över dem till en dator..
Men när jag rensade lägenheten så bestämde vi oss för att slänga båda mina datorer "för de var ju bara skräp"! Jag tänkte aldrig på att bilderna låg på hårddisken.. Och nu står den datorn med sitt värdefulla innehåll utomhus i Rudsjö, bland myror, björnar och det värsta av allt - Regnet!!  Jag är en total idiot.. =(
Gaah!! Vill nästan gråta!!
Hoppas den överlever..
Det måste det..
det GÖR den..
(tanken är skapande)











En bild säger ju mer än tusen ord
Ibland är det allt man har
Jag måste ha kvar dem







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0