Har ödet kass humor..?!



Blev klar snabbare än beräknat så nu e man i Hammervalley igen..
Har faktiskt varit här större delen av dagen..
Hmm..
Ödet spelade mig ett spratt igen..
Jag elda ju upp nästan alla mina skivor igår..
"För jag lyssnar ju ändå mest i mp3n.." och bla bla bla..
Nåå..!
Min mp3 är trasig..
Och idag när jag rensade bland mina saker i Hammervalley
så hittade jag en gammal skivspelare..
Sån där som var poppis innan mp3n kom..
Man lyssnar i hörlurar osv..
- och den fungerar!!
hmpf!!
Känns som om jag borde sparat mina skivor trots allt..
=/

det är så surt så man måste ju skratta..


HAhahaHAAA!!




haa....














@0#*^¨~?€¤!%£@!!!!!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0