Handledsgnäll och oanständiga förslag



Då har man slutat för dagen..
Äventyret fortsätter i morrn klockan 16..
Hmm.. Min otroligt brillianta idé om ipren och alvedon sög fullständigt!
Zon sög.. Nu går jag omkring i linda och ser ut som värsta idioten..
Är tveksam till om det hjälper..
Vilket innebär att det bär av till doktorn..
Gaaah!!
Värsta sjuka veklingen man har blivit..
Usch!   =(

Nåja.. Ska inte skriva så mkt nu..
Ska ta och snygga till håret och.. tjae.. typ hela mig.. =/
Blir en tripp till ström senare, om jag kan ragga en bil dvs..  =)



Har fått oanständiga förslag ikväll också, hann typ bara komma från jobbet så satte det igång.... 
Haha, ja jösses! Man kan ju bara inte låta bli att flina =P
Men nee.. Nu väntar plattången..

Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0