Tequila sunrise


Hmm.. Det är väl på tiden det här blev en egen kategori..
Det är ju trots allt bara 86 dagar kvar, så om några veckor lär jag ju inte kunna tjata om något annat än detta.. =)
Är nästan inne dagligen på barskolan hemsida nu mera.. Längtar en smula..  =P
Måste dock se till att lägga undan en slant eller två..
Hade väldigt gärna införskaffat 2 flair flaskor och lite annat smått och gott innan kursen..
Men framför allt flaskorna.. För det är ju uppenbarligen något som jag kommer behöva öva på..
Öva i massor!!
Har ju provat på det lite hos Amanda,
Det var ju rena turen att ingen dog..
Så slutsaten om flairing är då följande: jag är inte någon naturbegåvning..  

Måste även se till att få ngn ordning på skrivaren så jag kan skriva ut recepten vi fick.. =)




Har synat klasslistan lite dag, men tusan vad lite grabbar det är!  :O
typ 79% tjejer.. (jaja, jag vet att jag är en tönt som roade mig med att räkna ut det..  )
nåja, de överlever nog trots allt östrogen..




Ångrar bittert att jag tog på mig att jobba på lördag,,
Hade hemskt gärna gått ut på grand, de firar ju 100 år så då ska det väl vara värsta pådraget..
Alla ska väl ut... Förutom jag..
Jag ska vara tråkig och jobba..
 (Men då får man ju in päääning som ska gå till barkursen så klart)
Men OM jag hade gått ut, då hade det definitivt varit tequila sunrise som gällt.. =)
Har inte druckigt (en riktig) sån sedan ja va i Uppsala för evigheter sedan (dvs 1,5 år.. tror ja..?!)









Mmmh.. Tequila sunrise








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0