Ena foten på jorden och den andra i sjön




   Ikväll har man mest suttit och spelat ett urlöjligt men oerhört fängslande spel på datorn med morsan..
   Fast innan det var vi på en promenix med Dunder..
   Vi var nere vid sjön och jag tänkte jag skulle känna på vattnet..
Vilket jag givetvis gjorde..
 Hmm.. Då fick jag sand/lera på fingrarna som jag tänkte skölja bort i sjön..
 Men vågorna blev kortare och kortare,,
 Så tillslut orkade jag inte vänta på en större våg så jag vågade mig längre ner..
Och då..
PANG!
Okej.. pang är fel ord.. Men ni fattar vad jag menar..
..det var otrevligt..
För helt plötsligt kom det en stor våg och sköljde in över mig och min fula, nyinvesterade sko från dollar..
Var jäkligt kallt när vi skulle gå hem sen..
=(




I morrn bär det av till strömsund igen..
Ska skriva färdigt hyreskontraktet..
=)

Och om jag snubblar över den där..
mmffmmm..
Förbannelsen..
Ja då vet jag fasen inte vad jag gör..
Lämnar landet kanske..
Om det visar sig att det är enda alternativet..

För som det är nu så är det bara jäkligt irriterande..
Samtidigt som man är frestad att skratta sig halvt fördärvad av tajmingen..
Som jag inte alls förstår mig på..




vad faaan..
Sa jag inte att jag hade fått nog?
Jag kan nästan svära på att jag har det..





Tror jag..



How much is too much?!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0