en lurig nostalgi




    Har suttit och läst en hel del bloggar..
   Väldigt gamla inlägg.. Det kombinerat med den studentyra som håller på nu så kan jag inte låta bli att bli lite nostalgisk..  Trots att min egen student verkligen sög överjävligt mycket..  Alltså.. Själva kvällen var ju bitvis rätt rolig..
  Men själva studentiden, den som ska bara så rolig, lycklig och bra..
Studentiden var en jäkla massa saker.. Men den kan inte beskrivas med så pass positiva ord som rolig, lycklig och bra.. snarare deras motsats..
  Så ingenting i världen skulle kunna få mig att hoppa tillbaka till studentiden.. 
och trots det,, trots all den skiten så saknar en liten del av mig den tiden.. (ja JA!! Jag är en tokstolle - jag vet!
)Å andra sidan så misstänker jag att dena idiotsaknad endast beror på att jag inte riktigt kommer ihåg så mycket av den.. Har helt enkelt glömt det mesta..
Det är väl den positiva energin från alla andra som smittar av sig.. Det väl ifs något bra..  :)

Men som sagt.. nostaligsk blir man..
Önskar att den varit annorlunda..
Önskar att hela 2007 varit annorlunda..
Önskar jag fattade vart fanken det gick snett..
Men men..
Det är väl bara att acceptera att vissa saker får man helt enkelt inte veta..





Nähepp..
Det här går inte..
Nu ska jag snart se om jag hittar någon läsvärt

=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0