En dröm ger dagen vingar



Drömde en helt underbar, men även jobbig dröm..
Jag skällde i den.. Skällde nåt så förbannat!
Ja var så arg och less och allt bara strömmade ut..
Helt underbart =)
Hmm.. Det är inte så att jag besitter en del låsta känslor för den här personen?!
Nåja.. Skällde, det gjorde jag iaf.. Förmodligen för att jag önskar att jag gjort det alla de andra gångerna.. Men den jobbiga och irriterande delen var ju att den stundvis påminde starkt om verkligheten.. För det de var ju så typiskt att personen i fråga skulle göra så då där.. Säga så där.. Det är ju en klassiker.. Men men.. Den här gången fick jag iaf fart på både munnen och hjärnan och allt bara rann ut.. Synd att det aldrig blir så i verkligheten.. =/
Men huset vi mestadels befann oss i var lite underligt.. Jag hann aldrig få ngn uppfattning om vem det faktiskt var som bodde där, för vi övernattade bara.. tror jag.. =/  I  vilket fall som helst så var toaletten till rummet vi sov i jäkligt skum.. Minns att jag kikade på en karta, vi vistades i Ö-vik tror jag.. Men på kartan såg det inte alls ut som Ö-vik, jag tror inte ens att det hette det.. Men det var iaf, Ö-vik, Ramsele och Solefteå som var viktigast i drömmarna, och även en liten by som jag inte ens tror den existerar i verkligheten.... Varför..?!

Nåja.. När jag hade skällt färdigt och flydde gråtandes därifrån fick jag även se en björnunge.. =)
Den hade rymt från något och därför försökte några jägare skjuta den.. Grrr! Idiot jägre..
Ett barn från dagis hade också rymt, så jag minns att jag frågade jägarna om de skulle skjuta barnet också..
Strax efter det vaknade jag..
Det var verkligen skönt att få skälla litte.. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0