Dream a little dream of me



Drömde en konstig, men fullständigt underbar dröm i natt!  =)
Och givitveis har den gjort mig yr i skallen så nu har jag ingen aning om nånting..
Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men när det är så där, känslan som var i drömmen typ.. Då är det något som ligger och lurar.. För inte under en enda sekund tänkte jag på allt det andra..
Jag är fruktansvärt nyfiken på vad det betyder/innebär..  För något måste det betyda..  Men ändå sitter jag här och är lika förvånad över mig själv.. Varför drömde jag så där? Vart kom det ifrån??
Och alla där ute som nu inbillar sig att det var något snuskigt  (framför allt du, Jimmy =P) till er kan jag dock meddela att det inte var något sådant..
Det hade ju några lite underliga inslag.. Men exempelvis spädbarnen (som förövrigt inte var mina) förklarar jag enkelt genom alla dessa ungdomar som envisas med att skaffa barn.. 
Givetvis hade den så klart sina orosmoln.. Det är lite intressant (och irriterande) hur verkligheten letar sig in i drömmen också..  Frågan är ju hur man ska bli av med det förbannade molnet.. Enda alternativet är väl konfrontation.. Men det känns så dumt.. Efter så här lång tid.. =/
Men ooh, vilken fantastisk dröm.. Den kan jag leva länge på.. =)
Ni vet när man känner sig lite nykär..?
Haha, så känner jag mig nu..Bara p.g.a. den.. fniss, lite löjligt..
Men det är sant..haha.. 
Kan inte minnas sist jag drömde en så bra dröm, med så få konstiga eller irriterande element.. =)
Helt underbart! =)
Men nu ska jag gå och käka en väldigt försenad tallrik müsli och spinna vidare på tråden där drömmen så abrupt slutade..



Men innan jag går tänkte jag nämna några saker den innehöll:

Spanien  (eller rättare en icke spanior från spanien, typ.. haha)
Fagerdal  (drömmer ofta om det stället)
Spädbarn
Massvis av främlingar
Och några icke främligar
Min gamla vita bokhylla
  (ser den typ hela tiden när jag blundar, knäppt)


Näe.. Nu väntar müslin på mig..

Adjöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0