Den 5 staviga förbannelsen

  


   Den är ju tamefan överallt!!
    Blir vansinnig snart..
    Känner mig förföljd.. Störtlöjligt, men sant..
   Det spelar ingen roll vart jag jobbar.. var jag bor.. Vad jag gör!!
Det spelar fan inte ens roll längre om jag är vaken eller inte!  =/
  Jag kan alltid lita på att den jävla förbannelsen väntar runt hörnet för att göra mig irriterad och ge mig ont i magen..
 Grrr!!
Är less på detta.. Verkligen spyless!!
Gaaah!!






Hmm.. Idag fick man ett viktigt samtal..
Så på fredag äger första mötet rum..
Creepy..

Men det blir nog bra så småning om..
Tycker bara att det är lite ironiskt med tanke på att jag ska på sjukan dagen innan, på torsdag..
Antar att det var ödet som ville spela mig ett spratt..





Måste även nämna min inte alltför roliga väckning 04:45 morse.. =/
Jag hade typ sovit 2 timmar
(det gick inte så bra att kika på teve halva natten för det var ju bara en massa skit.. =P )
Hur som helst..

Jag hade som sagt sovit ca två timmar när pappsen kommer in och väcker mig för att meddela att han "såg Maya ute på gården för ett tag sedan"..
för ett tag sedan..?!
PANIK!

vad i allsin dar gjorde min lilla sötnos där ute??
Det lilla illbattingen hade rymt genom ett öppet fönster (som det skulle vara nät över men hon lyckades väl ta sig förbi det på något vis)

Har ingen aning om hur länge hon varit där ute..
Men hon var ju duktig som inte gick av gården iaf..
Fast hon kanske inte vågade..
Skatorna förde ett jävla liv..
Det var en som satt inte alltför långt ifrån henne och skällde på henne..
Skulle inte förvåna mig om de attackerad henne..
Stackars liten..
Fast nu kanske hon slutar upp med alla sina dumheter..
Fast det tvivlar jag på..

När människor inte kan sluta med sina dumheter så kan man ju knappast förvänta sig att ett djur ska göra bättre ifrån sig.. (och nu syftar jag inte på mig själv)







Kommentarer
Postat av: Ida

Hon tar varje chans hon får till att smita. Stackaren du måste verkligen behandla henne illa. Hon tar ju chansen när hon får den :P

2009-06-01 @ 15:54:03
Postat av: Svar:

haha, vad rolig du tyckte du va nu :P :P

2009-06-01 @ 23:51:39
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0