Blod, svett och tårar



  Yepp..
  Nu är man i Rudsjö..
  Blev så man gatt börja elda redan ikväll... =/
  Är iaf färdig för dagen, det är ju alltid något.. 
  Men i morrn fortsätter eländet igen..
  Fick dock ett mindre vansinnedutbrott och slängde sönder en jävla massa skivor och fodral..
  (som jag egentligen var tänkt att spara.. =( ..)
  Men men.. så var det med den saken.. och i slutändan brände jag upp nästan alla skivor jag äger..
  Lyssnar ju ändå mest i mp3 så vad ska jag med dem till..
  Det sved dock lite i hjärtat när jag slängde mina Cradle skivor... =/
  Är inte helt nöjd med mitt beslut..
  Men nu är det ju försent...
 
Förlåt.. =(





Hmm..
Är lite roligt att man sitter här i värsta djupa gran och talldjungeln men ändå kan surfa litte.. =)
gör ju att man inte blir fullständigt knäpp..
Inte för att jag inte skulla klara mig i skogen utan någon värre teknologi.. Det skulle jag..
Men i den här.. erhm.. miljön.. som är nu...  så blir man ju litte konstig..




Men ikväll ska jag lyda ett gott råd och slå av telefonen vid sovdags..
Ska börja med det hädanefter..
Det kanske är ett litet steg mot förbättring
Men det är iaf ett steg.. =)
Får se när jag ger mig in på de litte svårare grejerna.. =/



Näe.. Nu ska jag käka fil och müsli.. Fatta vad jävla gott det är!  =D
Ska käka det hela helgen,, Jag stod för handlingen så det blev följande:
3 liter fil
1 pkt müsli
två bananer
ooooch:
 choklad så klart ;p
kanske lite enformigt med fil till frukost, lunch och middag i två dagar..
Men men.. Det gör inte mig något..
Har typ blivit müslifrälst eller nåt..
XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0