Bekräftad misstanke och hotting i solen



Jag hade rätt i mina misstankar förut..
Blää för sommarförkylningar..    
Blää för alla förkylningar    =(                    
Nåja.. Tog mitt förnuft till fånga och sköt upp min introdag i morrn så bye bye 9 dagar i sträck! =)
Förlorar ju ändå ingenting på det eftersom ja ändå får dagen senare den här månaden.. =)
Så i morrn ska ja med och besikta min lägenhet,, weeiii!!
Om allt är grett ska jag och Natta till Rudsjö och hämta prylar..
Senare på kvällen ska jag och pappa dit en sväng till och hämta mer, framför allt sängen!
Min älskade, underbara, SAKNADE säng!!
=)
Så givetvis ska jag inviga lägenheten redan i morrn =)



Men nu till ngt annat:
Hur i hela fridens namn glömmer man bort sitt ett åriga barn i en het bil en hel dag?!  =/




Något roligare:
Insåg när jag satt på bussen mot Hammervalley att min fantasi är på väg tillbaka.. =)  Satt och dagdrömde större delev av bussresan.. Länge sedan jag gjorde det sist.. Riktigt trevligt med dagdrömmar  =)
Något annat trevligt trots denna förbannade värme (är 26.9 grader här inne.. det tkr jag inte alls om) är alla dessa hottingar som poppar upp från ingenstans.. Trevliga överraskningar må jag säga, den vid övergångsstället leder nog ligan hittils.. =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0