Att inte veta..



Jag sitter som på nålar här..
Trodde jag skulle få en hjärnblödning när jag insåg vem det var som släpats efter bussen!!
WHAT?!?!?
Och Izzie då! De kan ju bara inte lämna serien.. Det skulle förstöra serien..
Vad skulle hända med Alex om hon dog.. Då är det ju helt kört ju!!
Mmfmm..
Näe.. Det här går verkligen inte för sig!!
De MÅSTE överleva..
Fick ju nästan rysningar när ja kom på vem 007 var..
Yyyscha!!
Ringde givetvis ida för att uttrycka alla virvlande känslor.. Detta resulterade i följande:
"Waaaahhh!!??"
Hövva!!
Hur ska jag klara mig utan att veta?!
Finns ju inget värre än att inte veta..
argh!!






Hmm...
Jag agerade doktor för min fot ikväll också..
Har fått tillbaka den förbannade @#90??!¨''/{()%¤½½!!!! nageltrången.. =(
Men de gjorde så in i bomben ont att ja inte kunde slutföra mitt uppdrag..
Trodde tårarna skulle titta fram, så illa var det..
Så det var bäst att ge upp innan någon tror man e ngn sort pirget..
Ska försöka fortsätta med eländet i morrn..
Har ja inte fått ordning på det inom 2 veckor ska jag ringa Hälsocentralen igen..
Men ja börjar känna mig som en jäkla stammis där så nu vill ja inte dit nå mer..


AAAAAJJJ!!







I morrn ska man kika på studenten för systeryster den yngre går ut..
Tänk att alla 3 överlevde
Well done!


freaking fantastic!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0