tjäna pengar



Sugen på att tjäna litte pengar?
Kolla här =) 



Inget ont om namnet Eleanore.. men nu börjar allvarligt tröttna på det.. Har fått heta det i över en vecka nu.. =/
Mitt namn är Elisabet Lilja och jag skulle uppskatta om det stod så på min dörr också!

Hmm.. Måste ta och putsa mitt ena fönster ngn dag.. En dum fågel bajsa på det när ja bott i lägenheten ngn enstaka dag.. Just snygg inflyttnins gåva, så välkommen man känner sig.. =/

Nåja.. Jag har äntligen (efter några löjliga försök till spioneri) träffat min mystiske granne (iaf den ene av dem) och denne visade sig slutligen vara ganska icke mystisk.. Typ helt normal.. Så nu vet vi det..
Han har ju dessutom gudomligt bra musiksmak.. me like =)
Härom dagen när ja var hemma på timmar spelade han Metallica på hög volym så det hördes in till mig, då var man ju frestad att bara rusa in och ge människan en puss.. =P

Jag saknar att kunna höra på musik.. =(

"It just take same time
Little girl you're in the middle
of the ride
Everithing everything
will be just fine
Everything everything
will be alright, alright"

// Jimmy eat world




Måste snart kila hem.. Ska plocka ihop litte grejer och sedan kasta mig in i böckernas underbara värld.. =)
Ska dock försöka  sluta läsa före halv 2 den här gången.. =/

Men jag ääälskar att vara en boknörd =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0