Norska grabbar



Oj vilken natt det har varit!! 
Har inte varit på en så bra fest på länge..
Eller efterfest är väl egentligen lite närmare sanningen..
Men roligt var det :)
Det hela började på Corner och avslutades på campingen..
Helt klart den bästa festen jag varit på då norrmän varit inblandade.. ;p
Man har ju en del.. obehagliga minnen från tidigare gånger..
Men de här människorna var en klar uppgradering från tidigare.. :)
Fast jag fattade aldrig det där med giraffen?!

Vi gick och lade oss klockan 7 i morse..
Men grabbarna kunde ju inte vara tysta så ja somnade vid 10 tiden i morse.. :/
Vaknade sedan igen strax efter 11..
Sömnen har med andra ord lyst med sin frånvaro..
Så idag är man en smula sliten..
Väldigt sliten..
Och det var det värt

Som om det inte var nog med trevliga pojkar så hade den ene en riktig snyggingbil,
den bara stod där utanför den märkliga stugan och såg snygg ut..
mmmmhh.. mums
Hade gärna velat åka en sväng i den.. (A)


När jag vaknade efter 11 blev jag allra först medveten om att jag faktiskt lyckats somna.. :P
Sen insåg jag att jag faktiskt var vid liv..
Och efter ytterligare några funderingar kom jag på vem jag var.. Och vart jag var.. hehe ;P
Men det var obehagligt varmt i stugan.. verkligen kvävasvarmt.. :/
Hela universum gungade..
Håret var rena katastrofen och jag såg ut som en jävla tvättbjörn i ansiktet..
Kan ju flina åt det så här i efterhand.. Men det kändes inte alls bra att gå genom hela ström för att komma hem..
Men det var som sagt en rolig natt/morgon, trots vissa oanständiga förslag och handlingar.. (inte från min sida alltså :P )

På något vis tog jag mig hem utan någon större traumatisk upplevelse..
Sen ringde räddaren i nöden: Natta.
Bjöd på middag, och det bästa av allt:
Hon köpte hallonsoda..
Utan den hade jag dött på fläcken..
Det är jag stensäker på..

Nåja.. Det var lite kort om natten..
Jag återkommer med några bilder då jag sitter vid en snabbare dator.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0